Dokumenty można wysłać przesyłką kurierską, wysłać pocztą, dostarczyć osobiście lub przesyłką konduktorską.
Kuriera można zamówić kontaktując się z naszym biurem (telefonicznie lub meilowo). Nasza firma wysyła kuriera firmy współpracującej. Można też samodzielnie zlecić odbiór i dostarczenie do nas do biura poprzez dowolną firmę kurierską.
Należy podać dokładny adres pocztowy + nr telefonu, kurier z reguły ma min. 2 godzinny przedział na odbiór przesyłki, w mniejszych miejscowościach, godziny odbioru i przyjęcia zlecenia mogą być mocno ograniczone. Nasz firma korzysta tylko z renomowanych z firm w kraju i zagranicą.
Tak, można wysłać dowolną firmą kurierską, po otrzymaniu dokumentów przyjmujemy zlecenie do realizacji. Przy wysyłce gotowej wizy / dokumentów możemy skorzystać ze wskazanej przez klienta firmy kurierskiej. Potrzebujemy wtedy nazwę firmy kurierskiej i numer rozliczeniowy konta klienta. Koszt przesyłki rozlicza bezpośrednio sam klient, we własnym zakresie.
Oczywiście, proszę jednak zauważyć że wysyłając dokumenty zwykłą pocztą, nie mamy żadnej kontroli nad przesyłką do momentu dostarczenia jej do naszego biura, ponadto czasy doręczeń podane przy standardowej poczcie są orientacyjne i faktycznie różnią się od sugerowanych. W przypadku nadawania przesyłek na poczcie, polecamy skorzystać z usługi Pocztex, która jest usługą kurierską tj. posiada gwarantowane czasy dostarczenia i monitoring przesyłki.
Przesyłka konduktorska jest to przesyłka wysyłana z Kierownikiem Pociągu, jadącego na dowolnej trasie w Polsce (w naszym wypadku pomiędzy Warszawą a dowolną stacją w Polsce), jednak na trasie pomiędzy Warszawą a stacją docelowa przesyłki nie może być przesiadek. Za pomocą przesyłki konduktorskiej można przesłać w ciągu tego samego dnia przesyłki pomiędzy Warszawą a większością dużych miast w Polsce gdzie docierają bezpośrednio pociągi.
Przesyłki kurierskie można nadać / odebrać w dni robocze (PON, WT, ŚR, CZW, PT) oraz odebrać w Sobotę.
Zewnętrzne firmy kurierskie przyjmują zlecenia na doręczenie godzinowe do np. 09.00, 10.00 czy 12.00 rano, jednak jest to usługa dodatkowo płatna i ograniczona ze względu na adres doręczenia (obowiązuje z reguły w większych ośrodkach miejskich). Kontakt telefoniczny kuriera z klientem jest także dodatkowo płatny w firmach zewnętrznych. Na terenie Warszawy, z reguły nasz pracownik kontaktuje się z klientem przed odbiorem / dostarczeniem przesyłki i jest to usługa wliczona w cenę.
Tak, możemy nadać przesyłkę na Sobotę, proszę jednak pamiętać że jest to przesyłka droższa, ze względu na Sobotę sugerujemy też każdorazowo, monitorować dostarczenie takiej przesyłki od rana w dzień doręczenia.
Tak, jest to wtedy tzw. kurier dedykowany z naszej firmy, proszę jednak pamiętać że jest to usługa specjalna, której koszt i sposób doręczenia jest ustalany indywidualnie w porozumieniu z klientem.
Tak, jest to możliwe 24 godziny na dobę, proszę jednak pamiętać że jest to usługa specjalna, której koszt i sposób doręczenia jest ustalany indywidualnie w porozumieniu z klientem. Z reguły odbiór / przekazanie dokumentów następuje przed wejsćiem do terminala A, „Odloty” w strefie E, Kiss&fly.